10 Snabba

Föredrar du ringa eller smsa?
Det beror på vem det är , men jag gillar väll att smsa mer.
 
Vilken var 2013 års bästa film?
The Hobbit: The Desolation of Smaug - Lätt
 
Om du skulle driva ett eget företag, Vilken bransch skulle det varit?
Ha en egen mjölkgård, det är väll att ha ett eget företag?
 
Känner du dig yngre eller äldre än du är?
Yngre , ibland funderar jag på om jag verkligen är 16..
 
 
 
Vilka andra namnförslag hade dina föräldrar på dig?
Skulle jag vart kille skulle jag heta Felix.
 
Vad gjorde just du idag, fast för ett år sedan?
Var antagligen väldigt ledsen.
 
Vilken film får dig alltid att gråta?
Hobbit & Bambi på hal is.
 
En turist kommer fram till dig och ber om ett tips att göra i din stad. Vad skulle du rekommendera?
Att åka härifrån så fort som möjligt, om dom frågar mej måste dom va bra desperata.
 
Har du några ärr? Hur fick du dem?
Jag har massvis med ärr, har ett över ögat som jag fick i Italien när jag var typ 6.
Jag ville inte duscha och slog i ögat.
Trodde jag var Harry Potter tills jag insåg att jag var en tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback