Att vara med personer som du mår bra av

 
Det här är för mej en väldigt viktig sak.
I 7 - 8 - 9 umgicks jag med helt fel personer.
Visst jag hade roligt , men när det väl började gå bra för mej så kom det komentarer som fick mej att må rysligt dåligt.
Men det är otroligt svårt för mej att bara sluta umgås med folk, för det blir som en svaghet.
 
Vi hade inte samma intressen, inte alls. Och ingen lyssnade på mej.
Jag vill ha vänner som lyssnar på mej, som låter mej vara vem jag är.
Gillar dom inte hästar , så kan dom ändå lyssna på mej inte bara ignorera det.
Gillar jag inte något av deras sysslor så sitter jag där snällt och lyssnar ändå.
För det är sånt man gör när man är kompisar enligt mej.
Nu har jag turen att ha 1 helt Hobbit token vän , och jag vet inte vad jag skulle göra om inte hon var med i gastgänget!
 
Happy Kawaii Gurls , som faktist lyssnar på varandra.
Såklart finns det personer som man inte går lika bra ihop med, och för tillfället biter jag bara i det sura äpplet och låter det va.
Nu umgås jag nästan bara med folk som jag mår 100% bra av.
Och det är roligare så, för när jag kommer hem mår jag inte som skit.
Jag känner mej faktiskt omtyckt och det är så roligt att ha den känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback