En redig häst

Idag vaknade jag och Amanda klockan 5.
Eftersom jag är väldigt morgonpigg så vaknade jag å en gång och försökte få upp Amanda som inte var lika pigg. ;)
Sen åkte vi ut och red, vi började med Isor eftersom vi var lite osäkra på hur lång tid det skulle ta med hans sadel.
Men det gick väldigt bra, och snabbt!
Ute i hagen fick både Snotra och Isor varsin morot av mej , så jag hopps att jag ligger på pluss hos dom, haha.

Isor är ju verkligen en nallebjörn, och jag är så otroligt förtjust av dessa kallblod!
Kraften i ett kallblod är verkligen enormt häftigt!
Bästa känslan ever är ju lätt att sitta på ett galopperande kallblod!
 
 
 
 
 
 
 

Bästa under hela dagen var lätt att galloppera på Isor!
Jäkligt envis häst dock, inte den lättaste att svänga om vi säger så. ;)

Nu ska jag plugga Sexualkunskap, tänkte ju faktist börja plugga till proven nu mera haha!;P

Kommentarer
Klara säger:

Kan du berätta lite kort om alla dina bloggar?

2014-03-15 | 13:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback