Säg hej till Snotra

Klockan halv 6 kom Johan och hämtade mej och Amanda.
Vi möttes av en mycket pratglad man, som inte hade några problem med att prata för både mej och Amanda.
Väl framme , så fick vi gå in i stallet.
Herregud va mysigt det var!

Sedan fick vi möta hästarna.
Här har dom 4 hästar och 2 Ponnys.
Där ibland är det 1 häst jag ska bli medryttare på, detta gör jag självklart med min friendo Amanda som ochså ska rida en häst där.
 
 
 
Välkomna Snotra!
En 5 årig kallblodstravare.
Hon är otroligt lugn för sin ålder enligt mej och det ska bli spännande att rida henne!
Jag ska inte rida henne försen februari, men tills dess ska jag bara mysa med henne och verkligen lära känna henne!

Älskar verkligen kallblod, dom är så grova och härliga!
Så mycket häst lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback