Såntdär jag ska ha

Jag hatar att titta på Hööks , man vill ju verkligen ha allt!
 
 
 
 
 
 
 
Ska beställa saker när jag får pengar, känner att jag saknar några riktigt bekväma kläder som jag kan rida i.
Det ska de bli ändring på!
Personligen tycker jag det är viktigt med reflexer också, och jag saknar verkligen reflexer i fler färger!
Jag skulle gärna äga en turkos reflexjacka, men är osäker till rosa.
Jag tror inte heller att jag är ensam om att känna såhär.

Hallå alla affärer , när kommer det fler färger på reflexer?!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Stina :) säger:

Se upp med de där rosa reflexerna, dom syns ingenting i mörkret... roligt med färg på dom men dom syns verkligen inget :'(
Några runt mitt stall som har sådana och man kan möta dom i bilen när det är mörkt och dom syns precis lika dåligt som om dom var utan reflexer...

Haha, du jag och Amanda får åka dit och handla massa! ;)

2014-01-12 | 08:53:56
Bloggadress: http://larssonstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback