Super muppen slår till igen

Var ute och skulle städa hos kaninerna idag, höll på att förfrysa och sådär men annars gick det faktist riktigt bra!
Haha!
Passade på att släppa lös Flinga också, det gick väll ganska bra..
 
 
 
Tills hon valde att springa iväg , och jag fick springa över grannens trädgård för att hämta henne.
Dom stod och tittade i fönstret och undrade nog vad jag gjorde på deras trädgård , för man ser ju inte riktigt Flinga på vintern..
Och där sprang jag runt , super muppen nummer ett.
Med typ 5 lager kläder, och i ett par crocks.
Och slängde mej i snön.
Haha , ja jag fick ju i alla fall tag i henne tillslut.

Nu ska jag duscha!
Har packat allt inför skolan imorgon , och det krävdes en stor millitär väska för att få plats med allt!
Kommer se jätte roligt ut när jag lullar runt på resecentrum imorgon med en väska jag knappt kan bära, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback