Tio Frågor

Hittade lite frågor som kan vara roliga att ha med här i bloggen.
 
Du får 20.000 att shoppa för under 1 timme. Du får inte shoppa online. Vad hade du shoppat?
- Jag hade nog gått in på Hööks eller Ullared och blivit galen.

Säg 3 saker som det är värt att köa länge för.
-En svår fråga..Har inte köat så jätte länge förutom när jag skulle på One Direction,och det var helt klart värt det.
Ullared, är lätt värt det.
Och Donken ( Mcdonalds för er mainstream pepz )
 
Vad brukar du beställa för mat när du äter ute och äter snabbmat?
- Kebabtallrik ♥
Är galen i kebab och kan inte få nog.

Om du skulle få hänga med en kändis under en dag, vem skulle det vara?
- Ed Sheeran , Nån av grabbarna i One Direction eller Stephen Hunter aka Bombur
 

Vilken stad kan du tänka dig att flytta till?
- Sålänge jag får bo på landet så har jag nog inga större problem med vart jag bor , annars skulle väll Arvidsjaur vara ett alternativ.

Vad var ditt drömjobb som barn?
- Jag har jämt velat jobba med djur , men hade en period när jag ville äga ett 50 tals café.

Vilka sidor brukar du slösurfa på?
- Bloggar, och Youtube, samt facebook och Tumblr.
 
Vad gör du de dagarna du anser att det är "perfekt väder"?
- Jag spelar för det mesta Tv spel , men skulle jag ha möjligheten skulle jag lätt ut och rida varje dag!

Vad gör du när du inte kan sova på natten?
- Tänker på hästar , eller livet.
Vilket nästan är samma sak.
 
Har du gjort något olagligt?
- En gång cyklade jag utan hjälm.
Men säg det inte till nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback