Willow

 
Nu är jag hemma igen , 1,5 timma senare.
Fick provrida lite i regnet, skrittade lite och travade - kändes jättebra!
Willow är en D-Ponny blandning av Comenara/Tinker och Fullblod.
Hon är född 95 , vilket gör henne till 19 år.
Och jag är jätte spänd på att få lära känna henne!
Ska få åka dit några fler gånger när ägaren är där så jag får lära mej allt, men det känns super bra!
Eftersom vaberget ligger precis brevid stallet så finns det super många fina ridvägar ute i skogen.

Känner mej lite sådär lagom ringrostig eftersom jag inte ridit på 5 år.
Så ägaren sa åt mej lite extra saker som jag inte direkt tänkte på, till exempel att trycka ner hälarna lite mer.

Nu ska jag titta på film och bara mysa , och förhoppningsvis bli torr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback